داغ انتخاباتی :مذاکره سردار جوکار با فقیه خراسانی  دو نامزد انتخاباتی حوزه یزد و صدوق +تصاویر

خبرهای داغ انتخاباتی یزدفردا :علی آبادی :آنقدر از بازار داغ سیاست در این زوزها نوشتیم که کم کم خودمان هم باور کرده ایم که انتخابات چیزی به جز خبر های سیاسی جدی ندارد.

برای رفع خستگی مخاطبان و نامزدهای انتخاباتی بد نیست گه گاهی هم از سوژه های جدی انتخابات ،سوژه هایی کمتر جدی و کمی نزدیک به شوخی هم بپردازیم .


البته در قسمت شوخی های انتخاباتی قصد تحقیر ،توهین و یا خدای ناکرده آزرده کردن خاطر کاندیدا ها و هوادارانشان را نداشته و در انتخاب سوژه ها نیز هیچگونه حساسیتی نسبت به افراد انتخاب شده وجود نخواهد داشت .

امید واریم همشهریان و مخاطبان فردائی نیز در این راه نقطه نظرات خود را برای هر چه بهتر شدن این بخش به همکاران ما انعکاس دهند قطعا راهنمائی کاندیداها و مخاطبان  در انتشار مطالب بعدی  لحاظ خواهد شد .

سومین  خبر داغ نه چندان جدی انتخابات مجلس نهم :

اگر اخبار انتخابات را دنبال کرده باشید قطعا حضور دو سردار در انتخابات توجه شما را به خود جلب نموده و قطعا در گوشه کنار هم شنیده اید که طرفداران هریک کاندیدای مورد نظر خود را از قبل پیروز انتخابات می دانند .

اما افشاگری امروز یزدفردا تمام معادلات را بر هم خواهد زد و پرده از ناپیدای انتخابات یزد و صدوق برخواهد داشت که قطعا در انتخاب ملت در روز 12 اسفندماه تاثیر به سزایی خواهد گذاشت و احتمالا فرداییان باید به بیمه بیکاری بروند چون احتمال تعطیلی قریبالوقوع یزدفردا به دلیل انتشار راز های انتخاباتی و تاثیر در نتایج انتخابات تعطیل خواهد شد .

حال دل را به دریا زده خواهیم گفت چون از ابتدا با مخاطبانمان عهد بسته ایم که بگوییم و از هیچ چیز نهراسیم .

در گزارش های تصویری روز اول تبلیغات انتخابات شهر یزد و صدوق شاهد یک سند مهم و معتبر برای اثبات یک واقعیت مهم انتخاباتی بودیم.

و آن هم چیزی نبود جز دو تصویر خیلی مهم :

با دقت نگاه کنید !!!!

بله درست می بینید و اصلا تردیدنکنید !!!

سردار فقیه و سردار جوکار  رقیب که نیستند ،رفیق هستند !!!

و هر دو با هم در حال مذاکره دیده می شوند !!

و شاید در روزهای آتی شاهد اتفاقات جدیدی در صحنه انتخابات باشیم !!!

هر چند که آمیرزا محمد کاظمینی به همه هشددار دادن که مواظب نیروهای نفوذی در ستادهای انتخابی کاندیداها

باشید ولی به این نکته مهم اشاره نکردند که مواظب رفاقت کاندیداها باشید .
و یزدفردا این نکته مهم را به دشمنان نظام گوشزد می نماید که مواظب رفاقت کاندیدا ها باشید و نگذارید این رفاقت ها ادامه پیدا کند !!
البته به صورت جدی تر اگر به تصاویر نگاه کنیم باید تاکید کنیم که روسای ستادهای انتخاباتی مواضب کاندیداها باشید که اطلاعات فوق سری ستادها را به کاندیداهای رقیب نرسانند .

به هر صورت سردار جوکار و سردار فقیه در گوشه ای خلوت در روز اول تبلیغات انتخابات مجلس نهم در حال مذاکره بودند که یزدفردا مچشان را گرفت و با ثبت تصاویری واضح و شفاف افشاگری می نماید تا همگان بدانند و آگاه باشند که نیروهای نفوذی در ستادهای انتخابی کاندیداها  تنها به هواداران ختم نشده و به کاندیداها نیز سرایت کرده است .
پس مواظب نفوذی ها در ستاد های انتخاباتی خود باشید .

سند اول :
محمد مهدی فیه خراسانی به همراه سردار جوکار در حال تبادل اطلاعات و البته جناب فقیه شورای شهر هم مواظب اوضاع هستند که کسی نیاید !!!




سند دوم :
خطاب به آمیرزا محمد است که حلق و گلو و کیبرد کامپیوتر را داغون نمودید که به همه هشدار دهید اما غافل از آنکه کاندیدای مورد حمایتتان بند را آب داده و خودش کار هزار تا نفوذی را انجام داده و اینو از لبخند سردار جوکار می شود فهمید !!!
بیچاره کاظمینی که این همه تلاش شبانه روزی می کند که مردم را بپیچوند و ستاد ها و کاندیدها را سرگرم حواشی نماید اما غافل از اینکه کاندیدای مورد حمایتش اینگونه هر چی رشته بود پنبه کرد !!!!!

فقط باید دعا کرد که دکتر اعرافی در میبد کار را خراب تر از فقیه نکند و صبح عکسش با یحیی زاده در یزدفردا منتشر نشه که دیگه باید منتظر بود و انصراف کاظمینی از تبلیغات برای کاندیداها را منتشر نمود .



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا